Thursday, January 14, 2010

My art Sketching...

Sudah lama aku tinggalkan hobi yang dahulunya menjadi kegemaranku dikala aku bersendiri dan melayari imaginasi ciptaanku... Tatkala melukis ini aku seolah-olah masuk ke dunia ciptaanku sendiri, aku jauh dari dunia realitiku... Sungguh indah dunia itu yang tak dapat ku gambarkan keadaannya... Jauh dari masalah dan sengketa... Sehingga aku khayal dan bahagia berada di dunia itu... Namun, dunia itu tetap hanya sekadar khayalan, aku harus kembali ke dunia sebenarku... Dunia itu akan kusinggahi sebentar sahaja, sebaik aku memulakan aktiviti melukisku ini.... dan sesudah itu aku akan kembali semula ke dunia asalku...

It's Me....Nurya

My Frend... Sharah.. ( pughoh )

Sharah's frend... Hadi..
A Little princess i loved her face..
My younger sister... Miza...

4 comments:

  1. Terus terang tanpa selindung..memang dah nampak komersial dan pro. Keep it up.

    ReplyDelete
  2. terima kasih.... ooo, selama ni ade yg berselindung lah ek...berigak doohh...

    ReplyDelete
  3. kalu nok kongsi potrek etek bleh dok? buleh kongsi pendapat @ pengalamang.. ade gok ah lukih skek2.. tapi nok buh dalang blog dok padang lok wase..

    ReplyDelete
  4. anonymous: macang kenal je ayak deme ni.. sape ye? kalu nk masuk dalang blog pong dakpe, kawang bleh wak masuk.... email je..

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!