Thursday, January 28, 2010

Karikaturrrr....

Last day aku dapat mesej di FB dari kenalanku Syed yang juga merupakan trainer bagi konsultan motivasi. Dia minta aku buatkan 1 icon dirinya. Dia pernah melihat kepada lukisan sketch yang aku publish kan di album FB ku, jadi dia berminat untuk melantik aku sebagai pelukis bagi icon yang menjadi trade mark dia dalam training.. At last malam tadi aku cube lah membuat seperti apa yang dimahukannya itu walaupun sekali haram pun aku tak pernah buat karikatur begini.
Apa yang mengujakan aku ialah... I DID IT!... Rupanya aku boleh buatlah.. Bukan susah pun, tk sampai sejam pun. Mula-mula aku melakar di buku sketch, then aku color dalam Adobe Photoshop. Harap Syed puas hatilah ye...
Karikatur tanpa tangan.. (mengikut kehendak pelanggan )

Gambar asal Syed Faizal

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!