Saturday, January 16, 2010

Ice SKating di Sunway Pyramid...

Day: Today ( Saturday)
Date: 16th January 2010
Place: Sunway Pyramid, Bandar Sunway
My story: First time merasa memakai kasut skate ni memang teruja sangat2... seronok sangat, sbb dah lama aku teringin main skate ni, tapi masa tak mengizinkan... tapi this week semua menjadi realiti.. seronok... aku tak dapat nak fikir logiknye orang boleh meluncur di atas ais dengan gaya yang bebas, sedangkan aku dan adik2 aku asyik berpaut di tepi dinding sbb kasut yg kami pakai seolah tidak duduk diam dan asyik bergerak2 meluncur ke kiri dan kanan.... silap haribulan boleh jatuh terlentang... haha....

Kakcik selalu duk motivate aku, " takpe kak, kalu jatuh tu biasalah,... biar je jatuh...Kita cuba" memang aku tk takut jatuh, tp self confident aku memang takde langsung untuk bergerak di atas lantai ais tu.. aku tak tau bagaimana nak gerakkan kaki aku, aku tak tau camne nak brek dan mengawal dari terjatuh... sume tu aku blurr sangat... tolonglah... ( korang dapat faham kan perasaan aku masa tu)...

Adik aku cuba ajak aku ke tengah2 lantai dan tidak terus berpaut di dinding tepi saja.... Aku pun cubalah mengorak langkah ke tengah... memang aku berjaya, tapi korang tau berapa kali aku terjatuh? 6 kali tau tak.... memang sakit ar jatuh, tp disebabkan aku pakai jeans so kurang lah rasa sakit tu... malu tu memang aku tak rasa sangat sebab semua orang pun jatuh dan ade terguling2 kat floor tu... memang basah kuyup aku jatuh....huhu....

Kalau ada yang nak pergi, aku galakkan pergi lah.. tak rugi pon.. bukannya mahal pun... tak sampai 20 hengget pon untuk sorang main.... glove pon dalam 10 hengget kot... main lah setakat nak... ko nk main dari pagi smpai malam pun takpe dengan sekali bayar.... murah beb...

Insyallah kalu ade masa, aku nak pergi lagi.. aku nak main smpai aku pandai...memang bersemangat ni.. ( aku fikir orang lain boleh buat, mesti aku pun boleh buat jugak..)



Ukur Kaki dulu sebelum amik kasut...
yerlah, kang tersalah saiz, susah nak berdiri n meluncur kan....

Pose dulu sebelum ke park skating....


Adik aku kakcik..

Pengalaman main skate memang menyeronokkan...

Waiting for cleaning floor....Gadis Mek saleh yang cute..

Sejuknye....

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!