Monday, January 4, 2010

Diari Awal Tahun 2010....

Assalamualaikum wbt....

Kebelakangan ini banyak betul aktiviti yang aku lakukan sempena cuti yang aku perolehi di hujung minggu... Biasalah, sekali-sekala dapat bercuti ni rasa best jugak... Apatah lagi membe aku dari Terengganu dan Sarawak ni sudi stay kat umah aku, so dapat lah juga teman untuk bersosial...

Hari: Jumaat
Tarikh: 31 Dis 2009
Lokasi: Dataran Merdeka, KL
Deskripsi: Seronok juga boleh menyambut tahun baru di Dataran ni, boleh juga tgk artis2 berkonsert macam Amy Search, Ella dan sebagainya.huhu... ni ke rupe ustazah?



Mek Dal turun dari Sarawak untuk balik ke Terengganu...

Posing sakan nampak...
Hari: Sabtu
Tarikh: 1 Jan 2010
Lokasi: Taman Melati, Gombak
Deskripsi: Lame tak berkumpul dengan teman-teman seperjuangan sewaktu alam persekolahan dulu... Miss u all....
Team Shalwinn bertemu kembali di rumah Huda.

Huda, Liza, Wan Mala, Dalilah, Nurya & Wan Fatimah.
Gaya Minah bermasalah...hahaha..

My Lovely car ever...

On the way back to Bangi...
Hari: Ahad
Tarikh: 2 Jan 2010
Lokasi: Wangsa Walk, Wangsa Maju, K. Lumpur.
Deskripsi: Lepas Bowling, g Tasik Perdana jap...

It's Bowling time...

My siblings....

Lunch time at POPEYEs, Wangsa Walk..

Date: 3rd Januari 2009
Place: Tasik Perdana, Kuala Lumpur.
Activities: Canoeing....
Rate: RM 3 per 30 minutes.



2 comments:

  1. Lama dah tak naik perahu. Napok mace sedap jah naik tu.

    ReplyDelete
  2. mmg lah sedap.... best, tp berpeluh2...

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!