Sunday, January 24, 2010

Kenapa Putih?

Baru ku tersedar bahawa banyak barang2 kepunyaanku yang berwarna putih... Itu pun tercetus selepas aku terbaca blog Motivasi Kerja. Dia cerita bout white color, tp ceritanya lebih kepada perubahan diri. Tapi aku plak nk share tentang barang kepunyaanku yang berwarna putih... Banyak benda berwarna putih yang aku suka melainkan tudung putih dan baju kurung putih... Tudung putih menyebabkan muka aku nmpak gelap dan kusam, baju kurung putih plak sebab aku jenis lasak, nanti cepat kotor lak kalu aku yang pakai.hehe...


My Viva.... Haiiiii... bile lah nak tambah skirting ni... Duk intai je kat kedai tp tak pasang2 pun lagi... Tunggu elaun lah baru pasang....he..

Hard Disk, tp ni opis punye..mueeehhhheeee.... ( ingat nak bayar kat opis lah, kira beli r ni)

Frame... ek eleh, gambar temewek...( org luar sure taktau maksudnya tu...haha...biar )


My broadband... dah sah2 memang takde kaler lain dah kalo brodbnd jenis maxis ni gak.... layannn... baru je beli ni, tk sampai sebulan pun... susah ar tkde tenet ni...

Ha.... ni paling aku sayang... nyawa aku ni... sehari tk berbunyi memang mustahil. ( kalau tak bunyi jugak aku akan pasang mp3, bunyi gak kan? hehe... ) tak sampai setahun lagi aku guna ni... murah je, dalam 4k...(aiyyokk, mahalnye) psstt...runcingnye jari yang pegang hs tu kan? ahaks!



No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!