Saturday, March 27, 2010

Barang Baru Lebih Dihargai... Yang lama jangan Dilupa

Tadi aku bertolak dari Gombak ke Bangi, singgah jap di Jalan TAR Masjid Jamek.. macam biasalah kalau gaji dah masuk ni, otak aku akan ligatlah berputar untuk membeli apa yang aku perlukan.(kadang2 tak perlu pun ).. Tapi kalau takde duit pandai pulak otak aku ni duk diam... Sebenarnya niat aku untuk beli tudung, biasalah org pompuan ni tak pernah cukup dengan tudung yang dah ade, asyik nk beli baru je...termasuklah aku...ngeee... tapi bila dah masuk kat gerai2 tu nampaklah pulak beg2 yang cantik, lalu terfikir aku beg yg ku pakai sekarang ni yang dah agak lusuh... Lalu apa lagi, aku sambarlah 1... Aku pasti, beg pilihan aku ni memang menarik, unik punya...( bagi pendapat akulah )





No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!