Thursday, July 16, 2009

Kem Remaja SPIES Siri 4- DUN Teratai dan Dusun Tua







Assalamualaikum wbt

Kali ni team Fitrah Power akan berada di Nur Bukit Unggul akan pada 18-19 Julai 2009 ( Sabtu dan Ahad) ini. Peserta adalah melibatkan 2 DUN iaitu DUN Teratai dan Dusun Tua.

Fitrah Power menjanjikan program yang terbaik buat adik2 peserta yang terlibat dalam mencapai misi menjana generasi muslim pelapis yang bakal mentadbir dan membangunkan agama dan bangsa yang gemilang dan terbilang.

Sesiapa yang berminat untuk menyertai Kem Remaja SPIES ini di masa akan datang boleh mendaftar kepada Nuriah di talian 017 2192502 atau pejabat 03 89256725. Ataupun kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi fasilitator, anda boleh menghantar resume ke alamat info@fitrahpower.com.

Sekian Wassalam...

3 comments:

  1. cayalah team fp. yang penting penyelaras spies skrg ni nampak level confident dah naik setahap. nanti lama2 angah takde pon takpe dah kan..cayok2! Good improvement!

    ReplyDelete
  2. suka sgt buat ayat gitu.. muja ko gapo...

    ReplyDelete
  3. salam cik nurya..nur sungai merab ker? bengong tul tempat tu..hahah..tapi saya tak join spies cos terikat dgn stusy, plus skang ni focus on darul wardah,osccc, inayah, abim etc...ada la pergi spies 1 kali..agak menarik gak.mesti korang enjoy kan?

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!