Tuesday, July 28, 2009

[Nurya Punye Design]

Alhamdulillah, design style ni adalah yang pertama bagiku setelah penat aku berfikir bagaimana nak menghasilkan design sebegini... Last-last aku dapat idea dan aku meminta staff di opisku Iwah, to become my model. Dengan sportingnya Iwah terus berposing sebagaimana kehendak aku, dan inilah hasilnya. tak sampai 5 minit pun aku menyiapkan gambar ni.. huhuhu.. aku puas hati sangatlah... Cara yang aku guna ialah, mula-mula kita catch 3 photo dengan posisi kamera yang sama dan tidak bergerak, yang berubah hanyalah objeknya. Kemudian dengan menggunakan adobe photoshop aku tindan ketiga-tiga gambar tadi tu dan aku erase 2 background gambar tu, kemudian aku touch up sikit-sikit daripada segi lighting dan extra design. Jadi inilah hasilnya....



Tatkala kau ingin meluah rasa yang terbuku di hatimu, TERUSKANlah.... Mungkin darinya kau kan merasa sedikit lega...



Sesekali kau tertawa menghilang segala resah dan duka di dada tiada salahnya... dan bergembiralah dengan cinta yang kau rasa...

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!