Tuesday, December 28, 2010

Jalan-jalan: Times Square, Jalan Bukit Bintang Kuala Lumpur

Hai..hoi...
di sini aku hidangkan gambar2 yang telah ku snap sekitar Times Square sempena sambutan krismas di hari minggu.. Orang? memang takyah cakap lah tipah oiii.... memang bersusun lah.. berpeluh2 aku cari parking kat bawah dowh... Banyak betul pertembungan di hari minggu kali ni ( sebab tu ramai orang );  hari krismas, cuti sekolah, orang dapat gaji dan juga YES dah nak abih...

Yang ini adalah lunch aku di McD Bangi.. Nampak meriah dan melazatkan kaannn....
Aku suka kemeriahan dan melihat gelagat manusia di tengah2 bandar KL
Sweet kan?
Merah punye...
Aku terfikir satu idea bile melihat kerusi ni....haaaa, ape dia ek?
Mek ni mencuba neck shawl... hmmmm.... not really nice!
Haaa...this one is really suit to u n very colorfull...
Kalau orang kelantan panggil mende ni jokong... tapi orang kalalumpur panggil batu bata..
Erk, terbalik pulak! No hal lah kan.... bukan dapat markah pun kan...

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!