Friday, December 31, 2010

About Wedding ~ Nurya & My Lovely Man..

Banyak blog yang membicarakan tentang persiapan perkahwinan dan juga cheklist diorang menjelang hari perkahwinan.. Aku suka baca diorang2 ni punye blog... Lagi2 yang sangat kreatif untuk Do It Yourself ( DIY) barang2 dan kelengkapan diorang ni, memang aku respect lah dengan hasil kerja seni diorang tu... Contohnya satu blog yang aku selalu follow ni Love Is Sayang yang hampir separuh daripada kelengkapan perkahwinannya dia buat sendiri! Aku bagi 5 bintang wey..huhu... Tapi aku tak dapatlah nak buat sendiri sebab kekangan masa dan tugas yang tak tertanggung banyaknya.., Tapi untuk perkahwian aku nanti segala hiasan barang2 hantaran aku mau buat sendiri termasuk juga doorgift, itu semestinya. Yang lain, tempah saje...Yeaayyy!



No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!