Wednesday, December 8, 2010

Cheng Ho Ekspo, Kota Bharu Kelantan

Dah berzaman gambar ni dalam simpanan aku.. Ekcelli, aku memang teringin sangat nak melawat ke ekspo ni memandangkan masa hari raya haji haritu dorang masih duk setting2 dan pasang khemah. Jadi seminggu lepas raya haji tu aku kena balik kelate lagi untuk projek photoshoot wedding kawan baik aku, Sharah.. Jadi di sini aku berada! Walaupun rasa mengantuk drive sorang dari KL ke Klate tanpa rehat tapi aku gagahkan diri juga untuk pergi ke tapak ekspo bersama my man... dan di sini sedikit gambar yang telah ku snap... Tak semua khemah dapat aku pergi sebab kesuntukan masa.

Mat Duan dan isteri... Terjumpa pulak kat sini... kawan lama, satu Sekolah dan satu U...



Pintu masuk ke khemah pameran.

Suasana di sekitar kawasan ekspo, orang memang ramai, sebab hari ni hari terakhir...

Kaligrafi cina... memang menarik

Mesin proses kelapa dara...

Gambar aku sebagai bukti betul aku berada di sini...



Produk2 berasaskan batu zamrud..

Tukang urut, melihat dia ni pakai baju camni terasa seperti berada di China.

Koleksi dari China, harganya agak mahal juga...

Terjemahan Al-Quran dalan tulisan china..



Si penulis yang kreatif


Semangat dia tengok rumah besi...hehe

Sate daging..

Haaa.. sape2 yang teringin nak guna dinar untuk dijadikan mas kahwin, memang berbaloi2 dan menarik..

Wuiihhhhh.. baju ni dijual dengan harga RM180. Tapi aku dah beli baju ni di Padang Indonesia dengan harga RM35 - RM50... berbeza bukan? huhuu...memang pun..

Dalam banyak2 menda, ini yang paling aku tertarik... Tengku Farish menyembelih sendiri lembu untuk korban... Anak2 raja lain boleh buat ke camni? Memang aku respect lah..
Barang2 perhiasan di jual..


















     




No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!