Thursday, October 15, 2009

My Opismate.....

Nama: Asrulnizam Abas

Asal: Besut Terengganu.

Status: Married to Salma

Deskripsi Tentang Beliau: Seorang yang berbakat dalam bidang Motivasi Islami, juga berbakat dalam memberikan ceramah dan public speaking... Seorang hafiz Al-Quran dan lepasan Al-Azhar, Mesir... Mempunyai peluang yang luas untuk terus maju ke hadapan lagi...Insyallah..
P/s: Cik Yah ingat lagi impian angah untuk masuk TV bila umur dah mencapai 35 nanti.. Realisasikan impian tu taw...


Nama: Muhammad Yusuff Hassan

Asal: Johor.

Status: Married to Tuan Nora

Deskripsi Tentang Beliau: Banyak bercakap dan banyak gelak... Suka menggamatkan keadaan tidak kira di mana dia berada. Lepasan Al-Azhar Mesir. Berada di Fitrah Power sebagai Eksekutif Pemasaran. Suka berjalan dan bercakap ni memang sesuai lah dengan jawatan dia tu... P/s: Ucop, cari client n kursus banyak2 ek, biar ko kaya, syarikat pon kaya.. huhu..

Nama: Sy. Nur Ifwah Syed Masri

Asal: Ganu Kite...

Status: Married to Sir Eri

Deskripsi tentang Beliau: Seorang yang baby face dan really sempoi ( satu kepala ngan angah) ... Baru je masuk keje kat Fitrah Power ni sebagai setiausaha... Belaja kat UITM dulu dalam jurusan kimia, dia akan jadi lupa diri bila boleh bercakap tentang apa2 saja yang berkaitan dengan kimia ( hehe... aku suka tengok).

Nama: Salma bt Hj Najmuddin

Asal: Besut Ganu...

Status: Married to Asrul..

Deskripsi Tentang Beliau: Seorang yang sopan santun dan lemah gemalai, penah jadi housemate dan coursemate aku masa kat KUIM dulu... dan berlanjutan sampailah time kerja sekarang, dulu jadi housemate umah sewa, tapi sekarang beliau dah kahwin tk boleh duduk sekali dah... Di FP jawatan sebagai Eks. Akaun memang sesuai, teliti dalam kira-kira... Ringan tulang dan murah hati.. selalu dapat makan free sebab beliau suka belanja orang... terima kasih banyak ek... Nama: Nuriah Mohamed

Asal: Kelate Darul Nik Aziz

Status: Still Single until now...

Deskripsi tentang Beliau: Seorang yang moody, sensitif.. ( puas juga belajar nak ubah sikap ni )... Suka bekerja dan suka berjalan-jalan... Pantang ada masa free, mesti otak ligat mencari destinasi untuk dituju.. Window shopping pon suka juga... Suka bergambar dan suka mengedit gambar... Rasanya cukuplah stkat tu, nanti kalau banyak2 orang nyampah pulak kan.. hehehe... To all my clique, hope boleh teruskan kerjasama dengan korang untuk majukan lagi syarikat kita ni ok...

2 comments:

  1. Parok demo ngepong bab kawe. Beraso luas jah hidung ni..bakpo heh? Insya Allah 35 nanti kelih la dalam Astro..hehe. Cik yah ingat lagi deh..kawe tak ingat dah.

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!