Friday, July 2, 2010

Kursus SPIES 28 - 29 Jun 2010 di El-Azzhar Kem, Morib Banting Selangor

Kali ini aku berkursus di EL-Azzhar, walaupun lokasi kali ini adalah agak berbeza dengan sebelum ni kerana tempat baru dan kitorang tak pernah pun menjalankan kursus di situ... Berdebar tu tak usah cakaplah, memang tak lena tido dibuatnya. Aku risaukan perjalanan kursus terganggu oleh masalah2 teknikal dan logistic yang aku tak dapat nak expect apa akan berlaku.. Berdoa banyak2 aku agar peserta selesa, dan kami mudah dapat ilham untuk menyelesaikan masalah yang berlaku. Alhamdulillah, sehingga hari terakhir kami dapat menjalankan kursus dengan baik. Namun oleh kerana terlalu memikirkan tentang logistic aku agak terlalai sikit dari segi menvariasikan persembahan dan audio kepada peserta ( sebab peserta nampak lemau je).

Walaupun begitu, komen dari borang penilaian yang kami terima begitu memberangsangkan. Peratusannya baik. Terima kasih Tuhan...


Ececehhh.... hamper ni untuk peserta tau!

Baca clue tu hati2 ye.. kasi semua dengar..


Hai bang, kayuh kayak dengan pe tu? hehe... kira jadilah tu kan.
Kreatif..kreatif ust Zul kita ni..Syabbassss...

Nak buat menara ape ni ye? KLCC, Eiffel or KL Tower?


Nah hadiah ni, buat ubat penat berlari2..

Kasi rapat ye kak nab... nak amik gmbar masuk sok kaba ni..

eh...eh... mcam sedondon pulak senget tu... mueheehee..

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!