Monday, July 5, 2010

Kursus di Excel Training

Pengalaman berkursus telah diraih hampir 3 tahun. Bermacam dugaan dan kerenah yang dilalui.. Dugaan yang biasanya dari segi kerenah dan gelagat orang, pengurusan hotel dan resort, perhubungan dengan pegawai2 latihan, kehendak dan demand para peserta, peralatan semasa berkursus dan macam-macam lagi. Menguruskan kursus ni bukanlah sesuatu yang mudah kerana ianya melibatkan pengurusan benda dan manusia. Menguruskan benda dan manusia ni pula bukanlah sama cara penyelesaiannya.

Menguruskan benda ada susah dan senangnya. Senangnya ia akan mengikut apa yang kita buat dan lakukan. Susahnya pula ia tidak mungkin berubah dan anjal seperti yang kita mahu tanpa kita melakukan apa2 padanya. ia mudah rosak dan perlu menggantikannya kepada sesuatu yang baru.

Manakala menguruskan manusia ini pula, susahnya ia perlukan bermacam2 untuk dia rasa selesa dan selamat. Senangnya pula, ia boleh diperbaiki kalau rosak dengan komunikasi yang berkesan dan layanan yang seimbang. Manusia yang rosak akan mengubati sendiri hatinya dengan bekalan motivasi dan iman dihatinya.


Excel Training, tempat terbaik untuk berkursus.. Silalah cuba berkursus di sini. Anda pasti puas hati!


Team penggerak kursus ~



Yeaaa.... itu dia, bakal penyelaras kursus... muehehe...
Amiklah ain, aku dah penat nk urus kursus, macam2 hal...


Para imam kita, Ustaz Zul dan Izwan..
Zul is very da committed person lah... Time kasih banyak Zull...


Sambil2 menanti ketibaan peserta, di sinilah aku berada..


Simpulan hati yang memaut erat cinta ~ cewaahhhh....


Bokeh!

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!