Monday, July 19, 2010

Kisah Nurya~

Kalau ada yang perasan, last post aku ada sebut berkenaan kehendak dan keinginan aku... Aku ingin memiliki Camera Nikon, kahwin tahun depan ( ecececehhh....) dan make-up kereta VIVA comelku... dan tanpa duga juga diantara semua itu salah satunya telah tercapai. Walaupun bukan brand sperti yang aku idamkan, namun aku tetap berpuas hati. Harga NIKON D3000 dan CANON 1000D tak banyak beza, malah lebih banyak keistimewaan yang aku dapt dengan CANON ni. Tak boleh cerita lah harga dia berapa tapi dalam anggaran 2k jugaklah, termasuk UV Filter, screen protector dan Macro lens selain free gift basic gadget yang lain macam tripod, beg dan 3 years warranty.


Hahaha... Akhirnya dapat juga aku mengambil gambar sebegini sebagaimana photographer2 yang lain.. oooyeeaaaahhhh.....

Ohhhh....my dearr.... Popo yang comel, popo yang manjeee..... sayang popo mucuk2....

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!