Tuesday, May 25, 2010

Workload~ Stress Up!

Ade orang kata, kerja ni kena fokus, barulah apa yang kita buat tu menjadi... So, aku sekarang ni dalam kategori yang tak fokus lah ye sbb banyak yang aku buat asyik tak menjadi jep... Neway, thanks for the good statement! Ok, sekarang ni aku cuba buka kotak memori aku kenapa aku jadi tak fokus ni... ting...ting...ketak ketung.... ermm.... memory dah recheck... so, the result is there's something yg buatkan fikiran aku bercelaru, jadi tak fokus. That is B'cos of somebody n thingsbody (perkataan yang aku reka sndiri) made me feel troubled.... no point to mention here what is or what are the things made my focus been disrupted... Hmmm... banyak nak kena repair balik minded and attitude aku ni.... dah rosak n punah ranah habis ni... Dah macam tak nampak haluan lagi nak bawa ke mana ~ seolah-olah dah hilang arah tuju. Hmmmm.... nampak macam teruk, tapi aku yang merasa ni lagi menderita. Ape yang buatkan aku jadi teruk gini ni? entahlah.... Motivasi jadi downnn segiler2 nya... Pegangan dah jadi layu ~ Memory seperti dah lost ~.... I need some inspiration!

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!