Wednesday, May 12, 2010

Bercuti di Kelantan memang Best lah!

Hai... hmmm..rindunya pada blog ni... Ada masa aku update! takde masa aku lawat je blog ni...hehe.. Terasa masa berlalu begitu pantas kan? hmmm... mmg pantas sangat, sbb sekarang ni dah bulan 5. tup tup dah bulan 12 kan. Anyway selagi ada masa ni nikmatilah hidup ni sepuas-puasnya.... Lakukan yang terbaik dan terbest!


The gift 4 my Birthday....huhu... Love u so much baby...


Dah banyak yang aku ternak kat rumah ni.... sweet sangat!


Pasar Besar Khadijah ~ ( aku terima cadangan dpd si dia untuk snap gambar kat pasar ni, tapi time ni tak ramai dah orang menjual, mungkin sbb dah tghari kot )


Keunikan pasar ni sukar untuk didapati di tempat lain tau ~

On the way to Jerteh, aku lalui Padang Luas, Kedai Menanti Kelantan.
Suasana sunrise memang indah sangat...

Di jambatan Lata Tembakah


Suasana yang indah di Lata Temabakah


Menikmati breakfast di Pekan Jelawat Bachok Kelantan...
( I am Kelantan Mania.. haaaa... dah mengaku! )


Sambungan photo di Padang Luas...







Tak sah kalau balik Kelantan tak singgah kejap kat Pantai Irama...


Anyway, aku suka dan rindu sangat dengan keadaan dan suasana di Kelantan....
Adakah suatu hari nanti aku akan menetap di sana? hmmm....

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!