Tuesday, April 14, 2009

uCOP berlepas ke Mesir di KLIA

Last night aku dan krew FP pergi ke Klia untuk menghantar Ucop salah seorang warga FP kami yang akan menyambung pelajaran dan menghadapi peperiksaan tahun akhir di Al-Azhar Mesir. Kami doakan semoga Ucop selamat kat sana, dan jangan lupakan kami n rajin-rajinlah hantar berita kat kami di sini k.




Pasangan bahagia Ucop dan Kak Nora.


sempat lagi berposing tuu..

4 comments:

  1. "gembira dan sedih" tu la yang dapat aku nampaok kat muka ucop.. yela gembira sebab nak g sambung belaja n sedih coz terpaksa tinggalkan isteri tercinta w/pun tuk seketika.. pepe pun al de best...

    ReplyDelete
  2. sedih maaa...tp tu la...seswatu yg perlu aku selesaikan....huhuhu

    ReplyDelete
  3. Macam pernah tengok je ust ni kat cni.. Memang tak salah orang dah..

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!