Tuesday, April 14, 2009

Soalan yang menarik

Beberapa soalan ni aku copy dari satu blog tu, aku pun rasa tertarik nak jawab soalan-soalan ni. Jadi inilah beberapa soalan yang sempat aku jawab.

5 brand that you like the most

1] Lancome
2] Nichii
3] Esarli
4] Mac
5] Bonia


5 brand that you dislike the most

•Bundle (hehe)
•Mustika Ratu
•Adidas
•Guess

5 countries that you want to go

•Abu dhabi
•Paris
•Euthopia ( teringat 1 kisah dan 1 orang yang tak mungkin ku lupa)
•Korea
•Emirates

5 countries that you do not want to go

•UK
•Indonesia
•Thailand
•Bangladesh
•Nigeria


5 item that you like the most

•My laptop
•My sony handphone ( nyawaku )
•My Viva: WRR….
•My room
•My shoes…

5 item that you dislike

•Baju yang semakin ketat ( bdan akulah tu yang semakin naik )
•Beg baju yang tak dpt muat baju yg banyak.
•Alat mekap aku yang cepat no abis..
•Baju kurung aku yang salah jahit
•Bantal aku yang busuk sbb air liur basi..Huhu…


5 people that you love the most

•ma, abah
•ahli kerja FP
•adik-adik
•my friends
•my future dear :)

5 people that you hate the most

•setakat ni aku mudah memaafkan kesilapan orang kecuali kesilapan tu dilakukan berkali-kali..( memang aku angin)

5 color that you like the most

•putih
•pink
•hijau
•hitam
•peach


5 color that you dislike the most?

•Kelabu
•Oren
•Biru tua
•Hijau tua

5 things that you dream the most

•Suami yang penyayang dan penyabar
•Suami yang pandai cari duit
•Kereta BMW 7 series ( wow… meriah makk)
•Travel around the world
•Ilmu pengetahuan agama yang luas.


5 things that you not dream at all

•Bercinta dengan si dia… huhu.. ( last-last hatiku tertakluk juga)
•Bekerja kerajaan

5 of your positive character

•penyayang
•yakin dan berani
•peramah
•berseni
•pandai berbual dengan orang yang pendiam.. ( susah tu…)


5 of your negative character

•Tak sabar
•Pemarah (kadang-kadang boleh control jugak)
•Kadang-kadang berkira wp dengan pakwe sendiri…adoi…
•Kurang teliti dalam kerja dan apa-apa je yang aku buat
•Suka buang masa


5 moments that you miss the most

•Aku rindu saat bekerja di KLIA dan perkenalan ku dengannya. Seronok.
•Moment aku spent dengan family di Cameron dan Tanjung Bidara
•Time member-member celebrate birthday aku kat klcc dan main boling kat times square.
•Moment di genting dengan mek dal…
•Raya aidilfitri aku 2 tahun dengan kehadirannya…


5 moments that you do not want to remember at all

•Satu peristiwa hitam pertama yang tercalit dalam lipatan sejarah aku.
•Kenangan pahit semasa zaman kanak-kanak aku…isk3..
•Kenangan sewaktu aku gilakan seseorang yang tak sukakan aku…


5 positive characters of your best buddy

•Penyayang
•Suka mendengar permasalahan aku
•Betul2 sayangkan aku. (dialah yang kata)
•Dia buat something yang aku tak sangka. (surprise lah tu)
•Dia memiliki segala yang aku impikan

5 negative characters of your best buddy

•Entahlah… takder kot sbb aku terima seadanya dia dalam hidupku

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!