Monday, March 7, 2011

Reunion Kecil-kecilan @ KFC Wangsa Maju

Last week seronok je dapat ketemu kengkawan yang begitu memberi erti dalam hidup ni... Bersama lija, baby Mala dan suami, Alang Huda dan suami dan Wan Timah.. Kami berjumpa di KFC Wangsa Maju, dekat je dengan Wangsa Walk.. Tapi yang kelakarnye, walaupun Gombak tu bersebelahan je dengan Wangsa Maju tu, tapi aku tetap fobia dengan jalan di Wangsa Maju.. entah nape aku rasa susah benor nak mengingat jalan kt WM tu... adoiii.... sampaikan nak ke Kfc tu aku boleh berpusing2 2 3 kali tak ingat jalan...haha... malu kokram ( malu kat orang )
Haiza Qaisara, anaknye Lija.
Dah macam rabbit gigi tu.. comeynye...
Macam2 reaksi muke si kecik ni..
Amanda, anaknye Mala... Bile sebutkan nama Amanda, si ibunye betulkan balik, bukan Amanda tapi Adamanda. Nama Adamanda ni sempena gabungan arwah Adam dan Amanda. Adam adalah anak sulung Mala yang telah kembali ke Rahmatullah pada usia 2 tahun lebih. Walaupun aku tak pernah lagi mempunyai anak, tpi sikit sebanyak aku dapat rasa perasaan kehilangan orang tersayang dan betapa rindunya bila dia tiada...huhu.. sedih plak aku kat sini... anyway, u have to be strong ye baby and Burn....
Auliya sedang menikmati hidangannya setelah KFc tidak membantunya untuk kenyang...hehe...

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!