Tuesday, February 15, 2011

Aku punya minat; Photography

Aku suka bergambar, 
Aku suke ambil gambar orang lain, 
Aku suka tengok gambar, 
aku suka diberikan gambar,
aku suka memberikan gambar,
aku suka memanipulasi gambar, 
aku suka edit gambar, 
aku suka menatap gambar,
dan segalanya tentang gambar membuatkan aku rasa bahagia dan gembira...

Sejak daripada kecil lagi aku suka memiliki kamera...
dan ianya adalah barang wajib yang perlu ada dalam beg aku..
Aku tidak betah keluar rumah tanpa ada sebarang alatan untuk merakam...
Hatiku akan meronta2 jika aku tidak dapat merakam sesuatu seperti kehendakku....
Itulah aku, yang terlalu taksub dengan kamera....
Masing2 sudah tentu ada perkara yang  boleh memberikan kepuasan berganda, jadi tunggu apa lagi? manfaatkan minat itu sebaik mungkin ye..

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!