Saturday, June 27, 2009

Sup Belut di Besut



kUEY tEOW sUP bELUT...





sALLY & hELMI mENJAMU sELERA....





mUKE nGANTOK...

mR. aSRUL & mDM. sALMA
Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi, saya masih diberi peluang untuk menulis di blog. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada anda yang sudi mengunjungi blog saya ini. Oleh kerana kesibukan tugas dan selalu berada di luar kawasan, amat membataskan saya untuk berblog bercerita dan menguploadkan design2 terbaru saya. Tugasan begini walaupun kelihatan agak membebankan dan memenatkan tetapi kepuasan yang saya perolehi daripada kursus2 sebeginilah yang menjadi dan memberi satu kepuasan yang tak boleh dijelaskan dengan kata-kata.

Buat masa sekarang saya bersama team mantop Fitrah Power Resources berada di Besut Terengganu untuk menjalankan satu tugas yang agak besar dan menguji kekentalan dan keteguhan demi memotivasikan para belia yang ketandusan ilmu dan kekeliruan hala tuju menuju masa depan mereka. Fitrah Power telah terpilih untuk mengendalikan Program Belia Bestari di Kompleks Rakan Muda Besut Terengganu.

Bersama team juga kami makan di restoran Gemilang Kg. Raja. bUAT yang tk pernah makan belut, jangan takut nak makannya sbb belut ni biasa jer rasanya cam rasa ikan keli, bnyak khasiatnya...

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!