Thursday, May 7, 2009

Evil in Beauty....

Assalamualaikum wbt...

untuk design kali ni aku sebenarnya nk cantumkan gmbr aku ngn motif floral kat keliling mata, last2 lain plak yang jadinya. terjadi wajah seperti evil plak. Opismate aku rasa seram lak bila tgk gmbr aku ni, by the way aku puas hati ngn hasil ini... agak kemas cuma back ground yg kureng skit... yang ni aku lebih menggunakan lighting effect untuk nampak kesan evil yang lebih berkesan lagi... Kat bawah ni gmbar sebelum dan selepas editting... aku tk banyak ubah feature gmbr aku cuma aku ejas warna mata and tmbah taring sikit. untuk taring tu aku lukis sendiri je guna brush n kat blending options aku guna bevel n embos untuk hasil yang lebih real.. bagi gambar butterfly ni u all bleh dapatkan kat internet je, just search butterfly mmg berlambak... tapi apa yang menariknya gmbar ni evil ni pakai tudung lah... haha... baik punya evil.. anyway ini adalah hanya design je..




2 comments:

  1. amboi2..bukan main guna istilah evil beauty..mana ade evil beauty la..paling sesuai tul lukisan tu ialah "Hantu Cik Yah"

    ReplyDelete
  2. yelah tu.. nnt hantu cik yah mai jenguk ikut tingkap...

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Pesanan Anda di sini... Peace!!!